سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قاتی پاتی!!!!
 
لینک دوستان

فرق بین دخترهاو پسرها

1.دخترها خیلی دوست دارند جای پسرها باشند اما پسرها اصلا دوست ندارند جای دخترها باشند.

2.اگر یه دختر یک مشکل غیرقابل حل داشته باشه از خونه فرار می کنه اما یه پسر اگه یک مشکل غیرقابل حل داشته باشه اعضای خانواده ای رو از خونه فراری میـده!

3.یه دختر اگه دوتا مشکل غیرقابل حل داشته باشه خودکشی میـکنه اما یه پسر اگه دوتا مشکل غیرقابل حل داشته باشه اعضای خانواده اش رو می کشه.

4.یه پسر اگه سه تا مشکل غیرقابل حل داشته باشه یه هفته افسرده می شه بعد با 3 مشکل کنار میاد و زندگیش رو می کنه اما تاکنون دختری که  3تا مشکل داشته باشه دیده نشده جون هوشون در مرحله دوتا مشکل خودکشی می کنن و به سه تا نمیرسه مشکلاتشون!!!

5.دخترا از پسرا موهاشون کوتاه تره!!!

6.دخترا می خوان سر پسرا کلاه بزارن اما در نهایت سر خودشون کلاه میـره ولی پسرا می خوان سر هر موجود زنده ای که می بینن کلاه بزارن و در نهایت موفق میـشن.

7.نقطه ی قوت پسرا چشماشونه اما نقطه ی قوت دخترا چشم،گوش،ابرو،دماغ و دهن و...هست.

8.دخترا با این که بیشتر از پسرا قوانین راهنمایی و رانندگی رو رعایت می کنن اما خیلی بیشتر از پسرا تصادف می کنن و در هر تصادف ردپای دختر به چشم می خوره.

9.دخترا فکر می کنن بهترین راه برای داشتن یک رابطه ی خوب و مداوم،صداقت و راستگویی هستش ولی پسرا مطمین هستن بهترین راه،دروغگویی و گرفتن سوتی از طرف مقابله.

10.دخترا از درس و مدرسه بیزارند ولی پسرا از درس و مدرسه فراری هستن.

11.پسرا به هم حسودی نمی کنن اما دخترا به هم حسودی می کنن.

12.اگه برادرتون دوست دختر داشته باشه شما سعی می کنین با اون دختر آشنا بشین ولی اگه خواهرتون دوست پسر داشته باشه شما قسم می خورین که هم پسره و هم خواهرتون رو سربه نیست کنین.

13.دخترا زیر حرف زور میرن اما پسرا خودشون حرف زور میـزنن.

14.دخترا زندگی مشترک رو در عشق و صفا و صمیمیت می بینن ولی پسرا در غذا.

15.اگه یه دختر در یک جمع سوتی بده تا آخر دیگه هیچ حرفی نمیـزنه اما پسرا در یک جمع فقط سوتی می دن!

16.یک دختر اگه 24 ساعت با دوست پسرش صحبت نکنه افسرده می شه اما یک پسر اگه 24 ساعت با دوست دخترش صحبت نکنه با اون یکی دوست دخترش صحبت می کنه.«مگه نه؟!؟!؟!»

17.پسرا می دونن جنبش فمنیسم چیه واسه همین ازش متنفرن ولی دخترا نمیـدونن جنبش فمنیسم چیه واسه همسن طرفذارشن.

18.یک دختر اگه با دوست پسرش به هم بزنه دیگه با هیچ پسری دوست نمیشه اما یه پسر اگه با دوست دخترش به هم بزنه با 3-4 تا دختر دیگه دوست میشه!

19.یک دختر اگه توی خیابون پسری ازش بپرسه ساعت چنده؟میگه:ساعت 7.اما یه پسر یه دختر ازش ساعت بپرسه میـگه:ساعت 7 و 2 دقیقه و 29 ثانیه،اینم شماره تلفن من ...0937 سر ساعت 9 منتظر تماستم!!!

20.اگه یه دختر به یه پسر نگاه کنه،پسره فک می کنه که خیلی خوش تیپه.ولی اگه یه پسر به یه دختر نگاه کنه،دختره فک می کنه که پسر چقدر بی چشم و رو هستش.

21.دختر ترشیده میـشه اما پسر بلعکس رسیده تر میـشه.نه؟!؟!

22.بعد از خوندن این مطلب پسرا 2 دقیقه فکر می کنن تا مفهوم مطلب رو بفهمن و چون بعد از دو دقیقه نمی فهمن می زنن زیر خنده و میگن خیلی باحال بود،اما دخترا بعد از خوندن این مطلب 2 ساعت حرص می خورن و فکر می کنن به شخصیت دخترای ایرونی توهین شده و در نهایت چون مفهوم این مطلب رو نفهمیدن به نویسنده اش میل می زنن و فش میدن!!!


[ چهارشنبه 91/3/24 ] [ 11:32 صبح ] [ مهرداد وجودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 50788